سلام  چطوری عزیزم ؟ 


امروز روزی بود که من تغییرات خوبی رو تجربه کردم ، اولیش تغییر حالت موهام بود که مدلشو عوض کردم :) به نظرم جالب میاد 

دومیش نمیدونم یه استادی بود که از استاد خودش حرف میزد ، واقعا حرفاش شنیدنی بود . آها الان یادم اومد ، فرزند دکتر حسابی بود . ( حالا اگه شد فیلمشو میزارم واست )

سومیش تجربه ورزشی بود در باشگاه ...

خلاصه روز پر مشغله ای فارغ از یه پیج درس خوندن بود ... 

میدونی چیه ؟ من خیلی سرمو شلوغ کردم 

الان تو اکثر شبکه های اجتماعی صفحه یا عضویت دارم 

خیلی زیادن ، واقعا خیلی ! یعنی تا وای فای گوشی رو آن میکنم یه سره پی ام میاد .... خیلی خیلی ... ! 

خلاصه اومدم ببینم چاره چیه ؟ 

من که به اون صورت به کسی هم وابسته نیستم که همش بیام تو این شبکه ها ! از طرفی هم خیلی شیک داره منو از راه هدفم دور میکنه ...

میخوام چند روزی همه صفحات رو ببندم و نیام ولی خب دوستام خیلی زیادن و ارادت فراوونی بهم دارن ، مشکلات درسیشونو از اونجا باهم حل میکنیم .. 

دو دل شدم  × از طرفی هم 3 روز دیگه امتحان قانون اساسی و فرداش ریاضی 1 دارم -_-

اینقدر از دست خودم عصبی هستم که نگو :| آخه عزیزم دلم ، قربونت بشم تو که میخوای تاپ باشی چرا از اول مثه آدم نخوندی که الان آخرش اینجوری بری تو آمپاس :| 

اگر چه این حرفا همش مثه علف هرزه و چاره رو حل نمیکنه ولی شنیدنش میتونه آدمو یکم اذیت کنه ( مثه تنبیه ) 


در مورد پروژه ها هم باشه بعد امتحانا ، 25 ام دیگه تموم میشه .... ای بابا یعنی چی بعد امتحانا ؟ همش که شد بعد امتحانا ؟ ( اینو وجدانم میگه ، حقم داره بنده خدا ... ) 

خلاصه میبینی که چقدر سرم شلوغ پلوغه ولی یه چیز هست که آرومم میکنه 

اونم بهت نمیگم  تا   ندونی :)))


مشخصه چیه : 

.

.

.

.

.

.

.


USA


اره ... وقتی میدونی چند سال دیگه همه اینا تموم میشن و تو میری توی اوج لذت  بایدم آروم باشی ! وای خیلی لذت بخشه که واسه چیزی تلاش میکنی که عاشقشی 


یکم سرم خلوت بشه ، باهم مقاله و چیزای جالب هم کار میکنیم ... منتظر خبرهای خوبم باش