سلام 

حالت چطوره عزیزم ؟ 

توپه توپ ؟  

- منم همینطور 


کمتر از 14 ساعت دیگه امتحان فیزیک 1 ترم 1 برگزار میشه و من الان در خدمتت هستم . 

5تا فصل داره که در اصل میشه 4 فصل ( یکیش دوتاست) 

بچه ها بدجوری توی آمپاس هستن ، خودم هم همینطور 

ولی مطمئنم هراتفاقی که بیافتده قطعا به سود من خواهد بود . واسه همین خیلی خوش حالم و لذت میبرم که فردا یکی از مراحل رسیدن به هدف رو پشت سر میزارم 

خب شما خوبی؟ خانواده ؟ 

ناموسا حال میکنی میبینید چقد من سرخوش و خوش حالم ؟ به همین برکت قسم همین الان خیلیا رو ویبره هستن از ترس امتحان فردا

من خودم خیلی صبور و امیدوارم ، شاید باورتون نشه ولی من هنوز 2 فصل از اینای که امتحان دارم رو نخوندم ولی بس که پرانرژی بودن ازم قطره قطره میچکه حال میکنم . 

اینارو میگم که اگه شمام یه زمانی در طول ترم شیطونی کردید و درس رو فراموش ، مثه من الان با روحیه بالا قدم بردارید و مطمئن باشید چیزی که اتقاق میفته بهترین حالت ممکن رو برای شما رقم میزنه . 

خب فردا میام بیشتر باهم صحبت کنیم : کارایی که واسه فردا میخوام انجام بدم رو هم الان لیست میکنم تا ببینید : 

1. برنامه ریزی ورزشی ( همون project  ورزشی) 

2. خرید اینترنتی چند چیز 

3. مرتب و منظم کردن اتاقم 

4. خرید دامین واسه سایت و دستی به سرو گوشش بکشم 

5. برنامه ریزی واسه زبان ( اینم فک کنم  project  بود ) 

6. اندیشه برای ادامه دادن در سایت های ایرانی 

7. برنامه ریزی برای اقدامات نرم افزاری ( خیلی مهمه این ) 

8. رفتن به باشگاه 

9. اومدن پیش شما دوست جیگرم 


دنیا دنیا شادی رو واست آرزو میکنم


دوست دارم