سلامِ با محبت 


چطوری ؟  عالی ؟ 


همونطور که از تیتر پیدا هست ، میخوام بعد از یه مدت طولانی project معدل رو بهینه سازی کنم . 

خب ترم دوم ، 17 واحد برداشتم که از این 17 تا واحد ، 12 واحد اختصاصی هست و 5 واحد عمومی . 

نخست روی 12 واحد اختصاصی برنامه ریزی میکنیم و سپس روی عمومی ها . 


آنالیز تک درس : 


1. فیزیک 1 : روز های یک شنبه و سه شنبه (فرد)

مجموع جلسات : 21 جلسه (بدون درنظرگیری تعطیلات)                                                                                                            

هدف : کسب نمره 20 - ارائه چندین مقاله ( حداقل 3 مقاله)


2. ریاضی 1 : روزهای دوشنبه و چهارشنبه (زوج) 
مجموع جلسات : 21 جلسه (بدون درنظرگیری تعطیلات)
هدف : کسب نمره 20 - ارائه چندین مقاله ( حداقل 3 مقاله)


3. برنامه نوسی pc : روز های یک شنبه و سه شنبه (زوج)
مجموع جلسات : 21 جلسه (بدون درنظرگیری تعطیلات)
هدف : کسب نمره 20 - ارائه چندین مقاله ( حداقل 3 مقاله) 

4. اقتصاد مهندسی : روزهای دوشنبه و چهارشنبه (زوج)
مجموع جلسات : 21 جلسه (بدون درنظرگیری تعطیلات)
هدف : کسب نمره 20 - ارائه چندین مقاله ( حداقل 3 مقاله)


این عکس رو همینجوری دوست داشتم بزارم ! 

عمومی ها هم : دانش خانواده و جمعیت - اخلاق اسلامی - تربیت بدنی 1 

ببین این ترم تقریبا میشه گفت سبک است . و راحت میشه معدل 20 رو بدست آورد 

ولی باید هر جلسه بهترین و سوپراستار ترین دانشجوی ممکن رو در 90 دقیقه ی کلاسی نشون بدی ! این کار اگه انگیزه باشه لذتبخش ترین کار ممکنه  ولی اگه خودت نخوای هرگز بهترین نمیشه . 

خب من اینجا میخوام یه کار جالب انجام بدم  . 

در این ترم که میشه گفت 5 ماه زمان میبره ، آخر هر ماه میام و آنالیز تک درس رو مرور میکنیم + نقاط ضعف و قوت رو شناسایی و بهبود میبخشیم . 

خیلی دقیق و منظم کار رو دنبال میکنم .  مطمئنم لیاقتش رو دارم پس خودمو نشون میدم . 

فقط یادت باشه برای آپلای معدل معجزه میکنه پس هرطوری هست  باید 340 نمره کامل رو کسب کنی ! و هر یه نمره میتونه یه برگه شانس بیشتر باشه ، پس یادت نره واسه چی داری تلاش میکنیاااااا

بسیار عالی 

project 1 که مهمترین فاکتور من برای رسیدن به هدفم بود رو به سرانجام رسوندم . 

بزودی project های بعدی رو رونمایی میکنم . 

شاد باش :)