درود آریایی 

چطوری ؟ 


امروز خیلی خوشحالم به دلایل مختلف . 

بزارید اول از جلسه دوم مشاوره با خانوم ض بگم ! جلسه خیلی خوبی بود ، راستش هنوز که جلسه شروع نشده بود من تو اتاقش تنها بودم ، چون آدم اکتیوی هستم رفتم پای تخته وایت برد و اسمم رو نوشتم ، اسم سایتم رو نوشتم و دیدم داره میاد سریع نشستم ! 

اول که اومد حال و احوال پرسی ، بعدش یکم گپ زدیم و هنرم رو روی تخته دید . بهش گفتم میخواستم نقاشی بکشم ولی زود اومدی نشد ! 

گفت همین الان بکش ! منم بدون تعارف رفتم اول یک خورشید خوشگل کشیدم بعدش یه کاریکاتور بچه خندون کشیدم ! ( میگفت شبیه یکی از اساتیده خخخخ ) 

اما همین نقاشی ساده حاوی نکات خیلی مهمی بود که بهم گفت  : خیلی خوبه که همیشه دید مثبت داری ، این خورشید همین رو نشون میده . 

منم سریع گفتم :  نه ، الان ناخودآگاه یادم اومد که خورشید بکشم . 

- خب باشه ، همین ناخودآگاه مثبتی داری خیلی مهمه ! اصلا میدونی وسعت ناخودآگاه انسان چقدره ؟ 

گفتم : اره میدونم ، خود آگاه و ناخود آگاه انسان رو اگه یه کوه بزرک درنظر بگیریم ، به اندازه یک دهم از نوک قله رو خودآگاه تشکیل میده و نه دهم دیگه رو ناخود آگاه ! 

- کاملا ، همینطوره .

خلاصه در ادامه از کارایی که بهم گفته بود صحبت کردیم . بهترین عملکردم در پلن ورزشی بود که 3 کیلوگرم کاهش وزن داشتم و واقعا عالی بود . 

البته در سایر پلن ها هم خوب بودم ولی از نظر ورزشی فوق العاده ظاهر شدم .

حدود یک ساعت حرف زدیم که نتیجه این شد : 

پلن تجارتی رو حذف کنم و بجاش علمی تجاری کنمش ! ( این کار برای اپلای هم خیلی خیلی مفیده )


راستی در مورد عکسی که آپلود کردم نشد حرفی بزنم ، یکی از نتایج بزرگ جلسات مشاوره و روانشناسی ، ساختار شکنی هست . 

میدونی ، یه سری چیزارو ما به اشتباه به خودمون تلقین و تثبیت کردیم که اگه اینا رو برطرف نکنیم خطرات زیادی در ادامه مارو تهدید میکنه 

دیگه اینکه امتحان فیزیک رو هم به خاطر درس نخوندن بچها کنسل شد و افتاد واسه دو هفته دیگه .

در پایان میخوام چند تا از پیام رو تقدیمتون کنم :


**با ارسال عشق از خودم کل عالم هر کاری برای من میکند٬هرچیز لذت بخشی را برای من جذب میکند و انسانهای خوب را وارد زندگی من میکند **

**اعتماد به نفس من مرا جذاب و محبوب می کند **

افکار جدید من شگفت انگیز و پر تمرکزند»»

**من سزاوار هترینها هستم **

**من رابطه عالی با دیگران دارم**

**مبلغ بسیار زیادی پول در همین لحظه به سوی من در حرکت است**

**من در روند قرار گرفتن در مداری هستم که افراد موفق و افراد بسیار بسیار سالم و شاد و خوشبخت و آرام پر آن قرار دارند**


ایام بکام