Hi 

امیدوارم بهترین باشی ، یعنی هر وقت میخوری زمین ، تند و سریع پاشی .

امروز آخرین روز مشاوره من بعد از سه جلسه بود .

راستی اسم مشاورم آرزو هست . 

موفقیت ، پاستیل نیست که بری مغازه یه هزینه کنی و بعدش داشته باشی !

بهتره بگم هزینه موفقیت صبر و پشت کار براشه .

خلاصه چون انتقالش دادن به شهرشون ( شاهرود ) دیگه نمیتونست کاری کنه و واسه همین مشاوره منم به پایان رسید . 

آخر سر شماره و ایمیلشو گرفتم که باهاش در ارتباط باشم .

نکته جالبی که آرزو واسم داشت این بود که از نظر آکادمیک خیلی شبیه من بود . ینی تا من یکم از آپلای و اینا میگفتم در پاسخش میگفت " منم دقیقا مثه تو بود سینا .... " و همین آدم کسی هست که تا حالا چندین کتاب نوشته و ترجمه کرده !

واقعا من نمیدونستم اینقدر معروفه وگرنه اینجوری باهاش نمیحرفیدم . اگه دوست داشتم واست کتابشو هو میزارم بخونی .

امروز کلا روز پر اتفاقی واسم بود . مهمترین هاش : کاندید شدن در انحمن علمی رشته برق دانشگاه - امتحان دادن مهارت های تربیت بدنی .

همچنین با رتبه 87 کارشناسی ارشد گفت و گو کردم . ( این مشاوره ها خیلی بهم کمک کرده که با افراد مطرح لینک بزنم و این خیلی مهمه )

حدود 30 دقیقه باهاش حرف زدم و کلی اطلاعات گرفتم . مقالش  داره اکسپت میشه . توصیه داشت عضو باشگاه پژوهشگران جوان بشم . چون واسه اپلای هم تاثیر گذاره .



**هرروز در پی یادگیری و مهارت های زندگی هستم*»

**مسیر زندگی من سرسبز است چون افکاری سر سبز و مثبت وامید بخش دارم**

**بخشش به زندگی من برکت میدهد**

**در لحظه لحظه زندگی من بهاری جاری است**

**خوشحالم همه چیز در راه والاترین خیر و صلاح من پیش می رود**

**در امور زندگیم تعادل برقرار است**

**من در همه جنبه های وجودیم سلامتم**

شاد باشید