نمیدونم توهم مثه منی یا نه . هر از گاهی از خودم میپرسم ، دوست داشتم الان کجا بودم ؟ یا همین الان چی میچسبه بنوشیم ؟ 
و همین الان که از خودم پرسیدم ! و جوابش : 

چون الان واقعا انرژی تموم کردم . و فقط دوست دارم دراز بکشم زیر نور آفتاب 
بگذریم ... تو جطوری جیگر ؟ من که فوق العاده :))
امروز یه کار بزرگ کردم . چند تا از بچه های تاپ کلاس رو جمع کردم و یه ملاقات 2 ساعته داشتیم 
هدفم این بود که یه اتاق فکر بسازم . یادته که گفته بودم برنامه نویسی انروید رو شروع کردم ، حالا دارم آدم و نیرو جذب میکنم که واسم کار کنن
بچه ها نظرات و ایده های خیلی خوبی داشتن و این منو خیلی امیدوارم میکرد . 
مثلا یکیشون ایده ساختن یه سیستم عامل جدید رو داد یا یکی دیگه یه بازی کلیکی اعتیاد آور و این چیزا ...

درکل من همشونو ستایش میکنم . برنامه ای که ریختیم این بود که تا 15 تیر آموزش کامل آنروید رو همه یاد بگیرن + جاوا و مخلفاتش

باهاشون در مورد کارای آکادمیک هم صحبت کردم ولی خیلی پایه نبودن . میدونی چیه ؟ باید برم دنبال شاگرد اولای دانشگاه ، بچه هایی که جزوه استعداد های برتر هستن ، المپیادی ها ، نخبگان ... 

***
ورزشم بشدت دنبال میکنم هم هوازی و کاردیو و هم بدن سازی ! قبول دارم واقعا سخته همه اینارو انجام میدم ولی خب امروز تو باشگاه دیدم واقعا عادت کردم و وقتی خودمو جلو آینه دیدم با تصویری که پارسال داشتم خیلی فرق میکرد . احساس خوبی بود ، احساس تغییر ...نه قربانی تقدیر !
تازشم ، سره صب هم رفتم ورزش ، آخ چه حالی داد . 

***

و اما درس ! مطالعه ! فردا یه پست مخصوص همین ردیف میکنم . میخوام واسه تو هم ثابت بشه چه جوری و چگونه امتحانات ترم رو سپری میکنم و نتیجه میگیرم.

و مثه همیشه :))) 

**همه چیز و همه کس مرا توانگر می سازد.**

**من در انتظار غیر منتظره هام.**

چون طلبیده ام باید بستانم.**

** معجزه پس از معجزه می آید و شگفتی ها از تجلی باز نمی مانند.**

** کامیابی تقدیر الهی من است.**

** من والاترین و عالی ترین ویژگی های همه مردم را دوست دارم. هم اکنون والاترین و عالی ترین افراد را به سوی خود می کشانم.**

بهترین باش