آخر شب ، از خودمون باید بپرسیم ، آیا امروز همونی بودیم که میخواستیم ؟

آیا امروز به چیزایی که میخواستیم رسیدیم ؟

آیا هر آنچه داشتیم برای هدف خود خرج کردیم ؟ 

.

..

...

خیر


حالا باید دنبال دلایل بگردیم . که به چه دلیلی این "خیر " بوجود اومده ، این خیلی مهمه و در جهت دهی زندگی تاثیر زیادی میزاره
در قدم اول باید مشکلات و موانع رو پیدا کنید که همون دلایل که گفتم هستن 
در قدم دوم باید قبول کنید که اینا واقعا مشکلات شخص شما هستن نه کس دیگه .
سپس به دنبال راهکار باشید. خیلی از معضلات امروز با ریشه در سالهای بسیار دور ما دارند . عادت های نامناسب ، ناهنجاری ها و ... نمونه های بارزشه .

اینم بگم که داشتن مشکل لزوما بد نیست . 
یادش بخیر وقتی واسه کنکور تست تمرین میکردم ، موقع چک کردن جوابا ،  از این که اشتباه داشتم ، خوشحال میشدم ! 
دلیلش این بود که یه مشکل در یادگیری رو پیدا کردم و الان میتونم اونو برطرف کنم .

در زندگی هم همینطوره . مشکلات ساده امروز ما ، میتونه موانع بزرگ آینده مارو رقم بزنه . پس باید از همین الان شروع کنی 
بهش فکر کن ، اگه واقعا خودت باشی و قبول کنی که این مشکلات رو داری ، قطعا مثه رفع حل تست کنکور میتونی راه درست رو پیدا کنی و دیگه اون اشتباه رو تکرار نکنی 

تو اکثر کتابای موفقیت این تمرین رو برای خودسازی استفاده کردن ، منم امشب بعد از مدت ها به ذهنم رسیدش .
چون کلا از نظر فکری و عملی جهت گیریم مغایرت داشت. خلاصه دست به کار شدم و از امشب روش تمرکز میکنم .

**در زندگی بهترین و زیباترین را میخواهم**

**انجا که راه نیست راهی برایم گشوده میشود*»

**کامیابی تقدیر الهی من است**

**این جهان سرشار از مردمی مهربان و نازنین است که از هر جهت کمکم میکنند**

**سهم خود را از نیکی ها و مواهب حیات بر میدارم**


موفق باشی عزیزم