سلاممممممم

پر انرژی و خوشحال خوندن این نوشته رو آغاز میکنیم .

خیلی مشتاق بودم دوباره بنویسم که هر بار اومدم بنویسم یه کاری پیش اومد . 

امتحانام تموم شدن ، احتمالا در پست محرمانه نتایج رو قرار بدم ، البته هنوز نتایج کامل نیومده . ولی میتونم بگم خوب بود تا الان :)

اتفاقات زیادی رو تجربه کردم ، از گذشته نمیخوام حرف بزنم پس سریع بریم سراغ بحثمون 

خب ، تاسبتون ناب 2015 رو پیش رو داریم که تا الان 10 روزش به زیبایی سپری شده .

با اینکه کلی برنامه واسه تابستون دارم ولی بازم خیلی محتاط هستم . روزانه ایدهای فوق العاده جالبی به ذهنم میرسه یا پیشنهادهای جالبی رو تجربه میکنم اما اینکه بخوام انتخاب کنم واسم دشواره 

ببین تا همین الانه ،من روی درسهای ترم تابستونم مطالعه میکردم همچنین در عرضش هم زیست و هوافضا رو هم به خاطر علاقه شروع به مطالعه اش کردم . من که رشتم مهندسی هست ، زیست و هوا فضا اصلا باهم و حتی با رشته خودم وجه اشتراکی ندارند و من اینجام که اینارو بهم مربوط کنم . با مطالعه مستر میتونم لینک خوبی بین همه اینا برقرار کنم و شاید کشف و اختراعات جالبی هم داشته باشم . بقول یکی از دوستام عجوبه میشم :))) ... ولی بیس کارم با همون علاقه شروع شده و تا آخرشم ساپورتم میکنه 

****
در این مدت ورزشم رو به خوبی ادامه دادم ، یادمه تا اون روزا به 84 رسیده بودم ، از نظر خیلیا این وزن بسیار واسم ایده آل هست ( به خاطر قد بلندم) ولی شخصا با توجه به علم و نظر کارشناسها تا 76 پیش میرم . دیشب وزن کردم که 83 بودم . ( روز به روز نزدیک به هدف ) 

برنامه خاصی واسش ندارم ولی لازمه داشته باشم ... تا چند روز دیگه هم واسه کاهش وزن و هم بدن سازی یه برنامه تابستونی شیک ردیف میکنم.
****
یه ایده جالب و عام المنفعه هم به ذهنم رسید که خیلی دوست دارم عملیش کنم ، بیشتر توضیح میدم : 
ببین من یه کتاب دارم که خیلی واسم ارزشمنده ، 3 سال پیش خریدمش و تا وسطش مطالعه کردم اما ادامش ندادم ، اسمش " مبانی موفقیت " اثر جک کلنفید نازنینم هست . این کتاب 600 صفحه ای از 62 اصل در 3 یا 4 بخش تشکیل شده . خب با خودم فک کردم ، چطوره در ایام تابستون ، هرشب یه اصل رو مطالعه کنم و به صورت خلاصه و البته برداشتی از خودم ( نه کپی از کتاب ) رو منتشر کنم . تا هم من استفاده کنم و هم یه یادکاری جالب از summer 2015  بجا بزارم .

کار جالبیه ، طی 60 روز تموم میشه ولی نتایج فوق العاده عالی دربرداره . لطفا اگه پایه هستی ، از اول تا آخرشم باهام باش . حتی میتونی وضعیت الانت رو روی برگه کاغذ بیاری و بعد از 60 روز و به کار بردن این اصول تغییر رو احساس کنی و ...

خلاصه اینجوری .وای خیلی دوست دارم بنویسم ولی زمان رو برای کارای دیگم مصرف کنم . واسه همین تا همینجا کافیه 
رسم همیشگیمون هم یادمون باشه : روی هر جمله فقط 18 ثانیه تمرکز ( تفکر ، تجسم ) داشته باش عزیزم :


** من روز به روز تغییرات مثبتی را در زندگی تجربه میکنم**

**دیگران مرا همواره مورد تشویق قرار میدهند و از این که با من در ارتباط هستند ابراز خرسندی میکنند**

** اکنون خوشبتی را احساس میکنم و این حس را در سرتاسر وجودم پخش میکنم**

**به یاری الهی و تلاش روزافزونم ؛ هر لحظه به اهدافم نزدیک تر میشوم**

لبخندت همواره پایدار :)