سلام دوستم 

چطوری ؟ 

میدونم که خیلی وقته از هم دور هستیم ولی بدون هم که همیشه به یادتم 

یادت میاد چه زود گذشت ؟ احساس غریبی بهم دست داد ! + ترانه حس مبهم از گوگوش رو دارم میگوشم ! 


خب ، سال 93 هم داره میره و یه عدد به سالش اضاف میشه ! همه چیز هم مثه سابق ! بدون تفاوت 


دوست من ، بهترین و مهمترین هدف تو زندگیت چیه ؟ شاید واست سخت ترین سوال باشه و من فرصت میدم بهت که روش فک کنم

این تصویر رو به دقت مشاهده کن :

منم اینم دیدم و بدجوری رفتم تو فکر ! سوال هایی که به ذهنم رسید ؟ 

زندگی رو واسه چی خرج کنم ؟ کودکی شاد - نوجوانی عشق و حال - جوانی و شیطونی - بالغ شدن و بیزنس - خانم و بچه ها و مرگ :|

اصلا با این پارامتر ها حال نکردم ! این چیزیه که تقریبا همه ی آدما دنبالشن

تصویری که بهت دادم رو دیدی ؟ جهانی که داخلش بوجود اومدیم بسیار بسیار بسیار بزرگ تر از سطح فکر ماست . هرچیزی که ناممکن است رو میشه در جهان یافت 

نه صرفا در یک سیاره ی کوچولو !!!! ( به اسم زمین ) 

داشتم فکر میکردم اگه من هر چیزی رو روی زمین به تسخیر خودم در بیارم بازم خیلی خیلی خیلی کمه و ارزش خاصی نداره 


باید جهان رو تسخیر کنی ! و من رسما این تصمیم رو گرفتم که اصلی ترین هدفم رو تسخیر جهان گمشده بزارم ! 

باید بفهمم آخرش چیه و اصلا چجوری اینجوری شده ؟ و 100 البته چگونگی برگشت به گذشته رو هم کشف خواهم کرد . 

خلاصه هرچیزی که برای موجودات دو پای زمین مهم است برای من ارزش خاصی ندارد . 


زندگی باید جذاب باشد ، بتوان کاری کرد که باورش برای همه غیر قابل هضم باشه !  در غیر این صورت تراژدی بقیه رو باید دنبال کنی ! 

خب ، اما در دوره ی 4 سال ما هدف این شد که به کانادا ( قاره آمریکا ) مهاجرت میکنیم 

قطعا اونجا میتونم خیلی خیلی راحت تر پژوهش کنم و اطلاعاتم رو با دانشمندای بزرگ تر به اشتراک بزارم 

و در نهایت کاری کنم که ناممکن بودنش برای همه ثابت شدس 


من اینجا سال 94 رو به عنوان سال " سکوی پرتاب پیشرفت " نامگذاری میکنم و مطمئنم در چنین سالی کارهای بسیار عظیمی رو انجام خواهم داد .

امروز یک سخن بسیار زیبا پدید آوردم که به شما هدیه میکنمش :


"به دنبال دلایل نباشید ، چون چیزی محرک شماست علایق است نه دلایل !"

"Don't you looking for reasons , coz interests drives u to the aim"

stay with ur best :)