سلام عشقم

(دستتو بکن تو چشمم  خخخ - یادش بخیر واقعا)

خوبی ؟ 

امتحان های ریاضی و اقتصاد رو دادم حالا مونده فیزیک و برنامه نویسی

خب مرور میکنیم بر وقایع مهمی که گذشت : 

امتحان ها که اصلا خوب نبودن ! واقعا نمیدونم چرا سینا اینقدر بی تفاوت عمل میکنه و همین باعث شد که برم مرکز مشاوره 

میشه گفت هر دانشگاهی داره و میتونید براحتی استفاده کنید . 

خب داشتم میگفتم که رفتم اونجا و با خانمی آشنا شدم که باهم ازدواج کردیم الانم 3تا بچه داریم ! خخخخ داستان اصلی همه فیلمای ایرانیه این :))

نه جدی رفتم اونجا و درخواست تایم مشاوره کردم که منشی محترم لیست همه ی مشاور هارو بهم داد !

کلی مشاور بود با انواع مدرک و اینا ...

بهش گفتم خانوم میشه یکی رو بهم معرفی کنید ؟ -خانوم ض فردا خالی هستن میتونی ؟ 

-بله میتونم 

-اوکی هماهنگه 

-اوکی 

خلاصه ندیده و نشناخته مشاوره هم قرار گذاشتیم ، من رابطه با خانوما خوبه و  راحت تر میتونه احساسمو به اشتراک بزارم 

دور نشیم از داستان ، فردا شد و رفتم واسه مشاوره ، خیلی خوشحال بودم و قبلا تصویر های زیادی از خانوم ض تو ذهنم درس کرده بودم 

به مرکز که رسیدم یکی از دوستای کلاس فیزیکم رو دیدم ، مشوش بود ! بهش یکم روحیه دادم بعد رفتم داخل و منشی منو هدایت کرد واسه اتاق مشاوره . رفتم تو اتاق و خیلی گرم و شنگول احوال پرسی کردم خانوم ض هم همینطور . از کارای عجیب بنده میشه به این اشاره کرد که وقتی رفتم اونجا قشنگ کیفم رو یه جا پلاس کردم و خودم هم یه جا نشستم روی صندلی . مثلا طوری که انگار قبلا اونجا بودم یا خیلی با طرف صمیمی هستم . 

خلاصه یکم از خودم گفتم ، اونم خیلی شیک ری اکشن میداد و منم با این ری اکشن هاش حال میکردم . 

خلاصه دیالوگ ها پینگ پنگی برقرار بود و مکالمه زنده ای رو داشتیم 

ازم خواست روی تخته یه سری پلن های زندگیم رو بنویسم ، منم اون 5تایی که قبلا گفته بودم رو نوشتم در مورد تک تکش باهام بحث کرد و نظرشو داد . خلاصه نتیجه این بود که بنده زیادی کمال گرا هستم ! و یکم باس انتظاراتمو بیارم پایین . راستم میگفت همینطورم 

قرار شد دو هفته دیگه بازم بیام پیشش و نتیجمو بگم .

یکم که روحیم ام عوض شد ، حالم هم تغییر کرد و افق های روشنی رو دیدم . در میان اینا بازم اتفاقات جذابی افتاد . مثه آشنا شدن با  م که به ایده آل های من نزدیک بود . درکل فعلا رو دور تغییر هستیم . 

درکل باید منتظر اتفاقات زیادی باشم . 

من خیلی از چیزا رو الان نمیگم تا نتیجه نهایی حاصلشه ولی خب دوست دارم این عکس رو ببنید که تا چند ماه دیگه واقعیشو میبینید : 


دوست دارم 

بهترین باش ، چون لیاقتشو داری