Salut

همون سلام خودمونه اما از نوع فرانسویش !

چطوری مهربون ؟ ( امروز یه سورپرایز هم واست دارم )

الان میخوایم مفصل در مورد ورزش صحبت کنیم . یه چیز جالب هم الان یهویی کشف کردم ، که اگه حروف کلمه " ورزش " رو جابجا کنیم به کلمات جالبی میریسیم مثلا : ورزش میشه : "زورش" " روزش " ! میشه نتیجه گیری کرد که " ورزش رو باید در روزش به اندازه زورش انجام داد " خخخ 

اما داستان امروز چیه ؟ خب میدونی که من سال گذشته به طرز عجیبی اضافه وزن پیدا کردم ، حدود 27 کیلو گرم ! اما باخودم عهد کردم که این وضعیت رو رها کنم و به ورزش روی بیارم . حدود 100 ها بار برنامه ریختم ، اصول جدیدی رو پیاده کردم ، کلی تحقیق کردم . و با این همه تلاش بالاخره در امروز با افتخار میتونم بگم که 15 کیلو گرم کاهش وزن داشتم ! اما واسه 12 کیلو وزن اضافه تلاش بیشتری لازم دارم . 

مثال بزنیم : میدونی ، کسی نمرش 10 از 20 هست و میخواد به 20 برسه در قدم اول باید واسه 12 تلاش کنه بعد 15 بعد 17 و ... 20 .

اما باید باور داشته باشی که تلاشی که واسه از 12 به 15 رسیدن میکنی در مقابل تلاش از 17 تا 20 خیلی ناچیزه ! منظورم اینه که مقیاس ها یکی هست ولی شرایط طوری ایجاب میکنه تلاش مضاعفی نیاز داشته باشی .

خب یکم مهندسی شده تر صحبت کنیم :

 از مبدا تا 2 هفته پیش : 59% از پروژه رو پیش رفتم .

از 2 هفته پیش تا الان : 11% رو پیش رفتم .

از الان تا 2 هفته دیگر : 7.5% دیگه رو هم پیش برم 

نتیجه : تا 2 هفته دیگر حدود 77% از پروژه کاهش وزن رو طی خواهم کرد . 

هدف : 85KG

هدفم اینه که تا اوایل تیر 100% رو تکمیل کنم تا بعدش پروژه جدید بدنسازی رو شروع کنم . ( اگرچه این پروژه رو چند ماهه دارم کار میکنم ولی اساسا بعد از کاهش وزن روش تمرکز میکنیم )

مهم : واسه ورزش نیاز به دلیل و بهونه نداری . من شخصا خیلی وقت ها قبل امتحانات پایان ترم یکم T25  کار کردم تا اندرفین ترشح کنم تا هم باعث کاهش استرسم بشه و هم به خاطر خاصیت مخدری که داره بهم نشاط و شادابی بده . 

تو هم یادت باشه بعد از ورزش انرژی مضاعفی در وجودت پیدا میکنی ، این بهترین مکمل برای انجام کاریی واسه رسیدن به هدفت هست .

چند توصیه : 

1. با برنامه ورزش رو شروع کن و مصمم ادامش بده  

2. انعطاف پذیر باش . (اینکه یه روز 6 ساعت ورزش کنی و تا سه روز دیگه آف باشی تصور نادرستیه ) 

3. میزان شدت و چگونگی ورزش و زمانش رو با توجه به هدف و نیازت درنظر بگیر .

4. تجدید نظر در مصرف مواد غذایی رو جدی بگیر . ( این مورد مهمتر از بقیس ) 

5. تصویری از خودت در فرم جدید درنظر بگیر و قبل و بعد از ورزش حتما بهش فکر کن ( مکانیسم بدنت با ترشح غدد ذهنی تغییرات رو بوجود میاره ) 

واسه اینکه پروژه ورزشی یکی از پلن های اصلی منه بازم بیشتر در موردش مطلب میزارم ولی دیگه تو ایام امتحانات خودت حواست باشه که بدنت رو فدای اعداد و ارقام نکنی. 

یه جمله زیبا هدیه من به شما : 

هیچ چیز در این دنیا واقعا خراب نیست

حتی ساعتی که از کار افتاده ، در روز دوبار ساعت را درست نشان میدهد!

و جملات تاکیدی انرژی بخش امشب  (روی هرکدوم 18 ثانیه تمرکز کنید) : 

**من همیشه در حال هماهنگی با جهان هستم **

**با خوشحالی تحقق ارزوهایم را میپذیرم**

**همیشه امن و حمایت شده ام **

**من از کاینات برای اینکه به من کمک میکنند امتحانم را عالی بدهم متشکرم**

**من انرژی و انگیره کافی برای انجام هر کاری دارم **

**از راه شگفت ٬پول مثل سیل به طرف من سرازیر میشود**

**روز به روز اعتماد به نفس من بیشتر و بیشتر میشود**

**امروز من در حال بازیابی افکر مثبت٬شاد و موفق هستم*


و سورپرایزی که قولشو داده بودم یه کلیپ انگیزشی واسه شماست که قبل از هر بار ورزش کردن ببینیدش :

واسه دانلود کلیک کنید روی جمله زیر : 

 

Live  your life  , Love your life



کامیاب باشی