از بچگی عاشق بازی گلف بودم 

گلف بازی ثروتمنداس ، تیم مورد علاقم TIGER WOODS هست که خیلی معرکه هستن . یه روزی باهاشون بازی میکنم و میبرم 

چطوری عزیزم ؟ 

خودم الان عالی هستم ، یکم مونده تا امتحانات ترم شروع بشه ، واسه همین گفتم بیام باهم یکم حرف بزنیم و خاطره بسازیم :))

امروز رفتم مرکز مشاوره . خب تو پست های قبلی بهش اشاره داشتم که سه جلسه با آرزو مشاوره داشتم و خیلی موثر بود . امروز هم در نبود اون با مشاوره تحصیلی قرار ملاقات داشتم . آقای دکتر عباسی مشاوره تحصیلی بودن که من اصلا ایشونو نمیشناختم ولی خب جسورانه دوست داشتم که باهاش آشنا بشم .

خلاصه ساعت 12:30 قرار داشتیم و مثه همیشه من 15 دقیقه زودتر رسیدم اما ایشون با 10 دقیقه تاخیر 12:42 اومد . برخورد نسبتا گرمی داشت .

بدون مقدمه شروع کردیم و من پلن علمی رو واسه ایشون عرض کردم و کلی سوال طرح کرده بودم .

بیس سوالاتم همه مربوط به اپلای میشد . یعنی از المپیادهای دانشجویی بگیر تا نخبگان و استعدادهای درخشانو ... اینا رو همه روی میز گذاشته بودم تا ازش اطلاعات جذب کنم .

البته دکتر متاسفانه اطلاعات زیادی در مورد اپلای نداشت اما کلی بهم استاد و متخصص معرفی کرد ( حتی با آدرس ) تا از اونا بپرسم .

واسم خیلی جالب بود که با یه ملاقات کوچیک این همه اساتید و دکتر پیدا کردم . به قولی از یه دکتر انشعابی به بقیه شکل گرفت . 

دیگه اینارو که صحبت کردیم . موضوع دیگه رو پیش کشیدم ، اونم برنامه ریزی بود . خودش خیلی مایل بود که از اول ترم میرفتم پیشش ولی خب من آشنا نبودم خب -___-

اما بازم شانس با من بود و این بار برنامه ریزی امتحانی رو باهم بستیم . کلی باهم بحث کردیمو واسم برنامه نوشت . این برنامه نوشتن و صحبتاش خیلی منو یاد کنکور  ایران ( خدا بیامرز ) انداخت . 

درنهایت هم لینک خوبی باهاش زدم و اتاق خصوصیش رو هم بهم معرفی کرد تا اگه سوالی بود خدمتش برسم .

****

چند روزی هست خیلی شیک ورزشم رو دنبال میکنم و باشگاه میرم ، احساس خوبی بهم دست میده امیدوارم موقع امتحانا هم ادامش بدم .

خیلی هم دوست دارم صبح ها ورزش صبحگاهی برم اما بیدار نمیشم که نمیشم ( چون دیر میخوابم 5 صب حدودا )


دوست داشتم آخر هفته به آرزو ایمیل بدم و یکم از شرایطم واسش بگم ، خیلی خوب گوش میکرد به حرفام و نظر معقولانه میداد . احتمالا پنجشنبه این کارو انجام بدم . نمیخوام لینکی که باهاش داشتم بسته بشه 

نکته جالب هفته این بود که دیشب در یه حرکت عجیب غزاله پیشنهاد مقاله دادن رو بهم داد :))) واسه خودم خیلی جالب بود که میخواد مقاله بده و جالب تر اینکه منو هم شرکت بده تو ریسرچش ! حالا بعد از امتحانا بیشتر روش کار میکنیم ( یه حسی بهم میگه امسال یه مقاله میدم )

****

پروژه کاری انروید رو  هم شروع کردم ، کلی اطلاعات و آموزش مهیا کردم که میخوام در طول امتحانات بخونمشون و تابستون چندین تا برنامه منتشر کنم . فک کن بازی مورد علاقم میتونم بسازم ^__^ چقدر لذت بخشششششش

شب بخیر عزیزم